jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

oktober redan här!

Publicerad 2015-10-04 14:48:56 i

Jösses vart tog september vägen? Just nu känns det som dagarna flyger fram och man hinner inte riktigt med. 
Jobbet är inne i en lugn period, lugnet före stormen helt klart då julhandeln snart påbörjas hos oss. Vi byter lokaler om ca 1 månad också så det ska faktiskt bli intressant, det kan bara bli bättre i och för sig. 
Oliver håller sig frisk och är på bra humör, länge sedan vi hade en dust mellan oss. Han trivs av och till bättre på förskolan, de har ju gjort ändringar med att flytta runt avdelningarna och pedagogerna, vissa har slutat. Så det har varit lite turbulent, men med en öppen dialog så ska det nog flyta på framöver. 

Träningen går riktigt bra, tränar 4-5 dagar per vecka, har ett bra kost upplägg och kroppen mår riktigt bra. Både vikt och centimeter har minskat och muskler har börjar träda fram på ställen de aldrig setts förut :)
Målet med träningen? I början va det bli av med hullet och tajta till allt, nu börjar suget efter mer komma. Kan jag komma långt? Har fått kommentarer som påpekar det, om jag vill och kan dvs. Tar ju en del tid, och fungerar det för mig som ensamstående. Oliver är prio 1, så det gäller att det inte blir lidande för han. Så vi tar det vecka för vecka helt enkelt. 

Men jag konstaterar att jag har nog aldrig mått så bra i kroppen som jag gör nu, och huvudet mår otroligt mycket bättre också, terapi för själen har jag kommit fram till att min träning ger mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela