jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

wow 5 år

Publicerad 2015-03-28 23:00:25 i

Jösses, sonen är nu officiellt  5 åt och jag funderar på vart åren tagit vägen?  Mycket har hänt, allt i mitt livar vänts om helt. Funderar lite på var jag hade vart idag om han inte kommit inte mitt liv.... Men Kan bara konstatera att han är det bästa som hänt mig helt klart! Den ovillkorlig kärleken,  den stoltheten, den frustration som ibland finns, den lyckan, den sorgen, den kampen är så absolut otrolig! Kan integrate föreställa mig ett liv utan han helt klart. Och jag hade aldrig trott att man kunde ha de känslor man har för sitt barn och den eviga rädslan som finns att något ska hända han. Den känslan kan ingen bok förklara och berätta om.
Jag är så lycklig att ha han i mitt liv!

Haft en väldigt fin dag ihop, frukost och filmmys I hans säng, badhuset, snabbt stopp på br leksaker till han, McDonalds,  bio och igen McDonalds för glass och avsluta dagen med soffmys med gladiatorerna och snacks. Han slockna som en stock och konstaterar en lyckad dag. Imorgon blir det kalas med sina kompisar och första året ha bjudit in sina kompisar från dagis, så det blir ca 8 barn här imorgon :) 

5 år och jädrigt smart kille med mycket tankar och känslor , men jag är lika ung som innan ;) 

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela