jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

1 vecka kvar till semester

Publicerad 2015-07-05 18:48:41 i

Nu är det nedräkning på riktigt, 5 arbetsdagar sen bär det av till andra trakter. Ska bli skönt att byta miljö lite och göra saker tillsammans med oliver. Umgås med vänner och familj är dunder för själen och hjärtat. 
Helgen som varit kan jag ge höga poäng, dejt i fredags kväll som va väldigt mysig och trevlig, lördagen spenderades på badstranden på dagen med vänner till mig och oliver, väl hemma vart det filmkväll för oliver med sin vän från området vi bor och jag tjata strunt med modern. Kvällen avslutades med skräckfilm och snacks med kär vän och hennes vän. Idag har det varit städ och fix samt packat. Skönt ha det gjort innan resan iväg och bara packa det sista på morgonen vi åker. 
Måste komma ihåg att växla pengar till Turkiet också som sker i augusti, inte glömma det. Kör väl det vanliga och sätter påminnelse på telefon ;) 
Kommer aldrig ihåg saker längre om jag inte skriver antingen post-it lapp och sätter på telefonen eller sätter en påminnelse i kalendern i telefonen. Ålder eller bara allmänt virrig låter jag vara osagt. 
Hoppas veckan går bra för oliver då han ska vara på jourdagis i och med det andra är sommarstängt, men vet att olivers bästis ska gå där också samt en av hans pedagoger är där så det går nog bra, han är super taggad för det. 
Så 5 dagar kvar.... Imorgon är det 4 ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela