jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

vattkoppor

Publicerad 2015-01-14 21:57:24 i

Jaha då har vi arbetat oss igenom vattkoppor på sonen. En av de jobbigaste barnsjukdomar som är jobbigast. Fast det har inte varit värre än nätterna med krupp hosta och hög feber, astman och de tuffa dagarna. De har varit värst helt klart. Det jobbiga med vattkoppor är att man är så jädra isolerad! !! Kan ju inte få någonstans det finns folk så att handla har jag vännerna som hjälpt mig och lillebror med sambo. Att sitta inlåst i nu 12 dagar är ett rent h-vete! Humöret är nere, tålamodet är noll och jag får mer och mer dåligt samvete mot sonen att jag skäller och är sur. Speciellt då han påtalar det "mamma va inte så sur", "måste du bli så arg på mig".... det gör ont i mitt hjärta och jag ber om ursäkt säkert 10 ggr om dagen nu :( Försöker förklara att jag inte är sur på han utan på situationen och jag blir frustrerad.  
Det blir att försöka rycka upp sig och när vi är ur detta helt så blir det bio och massa mys! 
 
Summering, vattkoppor är hyfsat ok att gå igenom jämfört med vad vi gått igenom tidigare men förbannat långdraget och isolerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela