jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

årets första humla.....

Publicerad 2015-04-10 22:21:17 i

Surrade utanför fönstret precis. Jösses, den måste frysa :) 
Nu är snart sommaren här,  längtar till värme och sol, mindre kläder att dra på sig när man går ut. Kunna cykla och gå till jobbet. Önskar mig en härlig vår och sommar med lite regn och sköna dagar. 
Semestern blir delad i år,  först 3 veckor i juli och 1.5 vecka i augusti. ÄNTLIGEN ska vi pga på solsemester med sol, bad,  värme och strand.  All inclusive hotell och jädrar så härligt, åker med mamma och per så det blir himla trevligt och siktet är inställt på Turkiet.  Aldrig varit där faktiskt så det blir kul med ett nytt ställe. 
Sen blir det 1 vecka inställt Södertälje /Stockholms trakterna, mamma och per ska gifta sig ♡ 
Stuga några nätter önskar jag också, bara ta det lugnt på en camping eller så, skara sommarl and är också på planerna och high chaparall. 
Skulle vilja åka till Värmland och hälsa på släkten så jag hoppas det fungerar, längesedan vi sågs. 

Oliver mår bra, haft lite turbulent på dagis så jag hade möte med chefen där i onsdags, hon va inte glad över allt jag berättade så det kommer bli en del krafttag och möten framöver med pedagoger samt tas en specialpedagog  in för att se över dagliga rutiner och hur man kan förhindra saker och bättre arbetssituation.  Så det känns skönt att hon tog det på allvar och gör något åt det. Ena pedagogen som jag haft problem med har gått på studiedag nu, sen om det är det som påverkat oliver positivt denna vecka eller att det är mindre barn pga påsk vågar jag intense riktigt uttala mig helt om.....

Helgen blir fullt ös med 2 kalas och 1 lekdejt med arbetskollegor och deras barn :) 

Kram på er och hoppas vi får hit värmen de har nu på Irland ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela