jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

mitt I veckan

Publicerad 2014-09-03 19:19:56 i

jaha då var det onsdag kväll, veckan går fort måste jag säga. kurs ska bokas på jobbet med unionen, problem.... det är i Varberg och jag hinner inte dit/hem i tid för att hämta Oliver från dagis. plats finns att sova då det är 2 dagars, men som sagt, måste hem till Oliver. så får antingen göra kursen långdistans, fast vette katten om jag fixar det. att plugga flera timmar med mina villkor. tror man bara läser och inget stannar i skallen då :/ Får se hur vi löser det.
har nu hela september bokat med saker på helgerna, Oliver gympa startar på söndag, 10 ggr är det och det tror jag han kommer älska! Så blir det bebis mys på söndag med jobbar kompisar och deras sötisar, nästa helg ska jag kunna mig ME time med spabehandling och sedan middag ute :-) Oliver ska sova hos sin bästis, tack Jenny! Fick av henne förra året i present/julklapp så nu äntligen ska det nyttjas. helgen efter det är det inbokat Liseberg med barn, Jenny och Kia, helgen efter det djurparken med Elfsborgs jippo med spelarna och det kommer finnas ansiktsmålning, godisregn, tävlingar, ponny ridning. sen är det oktober :-)
Fullt ös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela