jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

snart är jag där!

Publicerad 2014-10-17 18:56:11 i

Idag är det fredag,  veckan har gått enormt långsamt men det är ju så när man längtar efter något. 
Från 3 månader är det nu 6 dagar kvar, vart tog tiden vägen? Läskigt att tiden på sätt och vis går så snabbt, vad har jag gjort dessa 3 månader?  
Oliver har börjat med bamse gympa och han tycker det är jätte kul, lärt sig bland annat göra volter i armringarna, jag är imponerad!  
Vi har varit på Bio och sett flygplan 2, väldigt uppskattat
åkte till Ullared 2 ggr :)
Umgåtts med familj och vänner med barn.  
Så tiden går fort,  önskar jag kan njuta mer av tiden. Som jag sagt förr, man njuter inte av livet under veckorna, bara fokus på jobb. Vill ändra på det men vet inte hur.
insåg en sak igår också, jag har ingen här i Borås som jag kan lita på och säga allt jag vill till med tankar och känslor. Insåg att jag är rätt ensam, jädrigt trist insikt måste jag säga.  Men men, jag tror och hoppas att inom 1 år kommer nog en del att ändras.
6 dagar kvar, sen är det Irland!  Oj vad jag längtar! Klänningar fixat,  skor ok, smycken ok, så det som är kvar är.... 
olivers packa saker/väska
Nycklar och info till berörda personer
biljetter och pass
växla pengar
packa min väska
sortera upp alla lösa ändar på jobb
reda ut så allt är klart med skjuts 
bröllops presenten ja, kom på det nu :/ 
 
Nåja om 6 dagar är det avslappning på hög nivå som gäller :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela