jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Oktober kommer bli great!

Publicerad 2014-08-14 08:06:10 i

Yes, då är resan bokad och allt är klart med jobb och Oliver. Så min födelsedags helg kan nog inte bli bättre än vad jag tror att den kommer att bli. Kommer bli tufft att vara ifrån Oliver så många dagar, aldrig varit det! Och ska bli intressant att se hur han reagerar. Förra året när jag var i Sthlm över helgen så ville han ju inte prata med mig alls när jag ringde honom, sen super glad när jag kom men samtidigt inte så glad som jag trodde han skulle vara. 
Tror han tycker det är rätt skönt att vara ifrån mig också. Det är nog inte bara jag som känner att vi går varandra på nerverna. Alla behöver tid ifrån varandra, det är min filosofi, vare sig man är vuxen eller barn, syskon, sambo, gifta, föräldrar, vänner så behöver man nog vara ifrån varandra lite och inte bara då man jobbar/dagis/skola utan på fritiden också. Jag tror verkligen han kommer ha en underbar helg med sina kusiner och morbror med fru. Han älskar ju dom också och villoftast inte åka hem när vi är där. 
Jobbet rullar på, har otroligt mycket att göra varje dag så luncherna blir inte så långa, detta har hållt i sig sedan jag kom tillbaka från semestern. Så man känner ju att de krafterna man hade när man kom tillbaka är som bortblåsta och semestern känns som väldigt långt borta. Vet inte riktigt hur jag ska göra, jag ahr ett bra jobb där jag styr dagarna själv, mitt eget ansvar så att säga. Ingen som säger till mig vad jag ska göra och hänger över axeln. Men samtidigt, eget ansvar innebär mer stress. Veta att om man är hemma sjuk eller vab så blir det kaos! Saknar lite av att kunna släppa jobbet helt efter dagens slut och bara känna att inget är mitt ansvar av det hela. 
Tiden får utvisa sig helt enkelt vad jag får för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela