jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

dagen D igen

Publicerad 2013-12-09 19:42:53 i

jupp då var den här och avklarad denna gång.
huvudförhandlingen för faderskapet gjort och kan säga att jädrar vad tufft. bli ifrågasatt så om sådana privata saker av folk man inte känner. men jag var helt ärlig och berätta allt de fråga. HAN var så klart inte med, han tycker att Sveriges domstol inte är behörig att handlägga detta..... hmmm undrar hur han tänker då både sonen och jag är svenska och bor i sverige..... och det är sveriges familjerätt som tagit han inför rätta då han vägrar lämna prov.
han fick totalt 3 chanser att lämna enkelt prov med swabb i munnen, sedan tingsrätt kalla han till blodprov efter det men han dök inte upp för att göra det! hur fasen kan man inte dyka upp till kallelse att infinna sig i rätten??
Nu är det bara att vänta, domen kommer den 19:e. 3 år har då gått med detta. .... har en känsla det inte är över dock. .... men men set tar vi då och jag ska försöka lägga detta bakom mig och inte tänka "tänk om han överklagar", då är hela processen igång igen! Fast då måste han lämna blodprov, enda sättet för han....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela