jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Tankar

Publicerad 2012-09-29 22:26:44 i Allmänt,

Fick nys om ett bra erbjudande prismässigt på att göra och få hjälp med testamente.
Något jag tänkt på sedan jag var gravid är vem jag vill tar hand om min son om det någon gång hände mig något, God forbid.
Har några i mina tankar men vet inte vem som skulle vara "passande". Jag vill oliver ska få det bästa, som alla föräldrar vill, någon som kan lyssna på hans behov, har tid för hans behov som säkerligen blir starkare om jag försvinner ur hans liv. Det är en hemsk tanke och något jag verkligen inte önskar mitt barn!!! Men OM något hände, då vill jag vara säker på att han får det bra och inte hamnar på fosterland etc.
Men vem/vilka???
Har 2 personer jag tror jag vet som skulle älska att ta emot honom och uppfostra han som sin egen... Inget tvivel där, hoppas jag.... Men det innebär mig att jag sårar andra....

Men, det handlar om vad som är bäst för min son..... Får nog prata med personerna jag har i tanke.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela