jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Söndag...

Publicerad 2012-09-30 21:35:41 i Allmänt,

Firat svägerskan idag och umgåtts med mina brorsbarn, mysigt att träffa dem igen, går så himla lång tid emellan jämnt.
Insåg när jag titta ut på bilen från deras fönster att jag fått skada på skärmen fram.... Suck!! Måste hänt igår när jag stod parkerad på stan, kan inte folk åtminstone sätta en lapp med i vilket fall förlåt och information att det hänt!!
Bara otur med bilar!!

Nackspärren sitter i, drar ner mot vänster skuldra och idag börjar det på höger sida också. Tiger balsam är nu insmörjd och hoppas på bättring inför imorgon, tufft sitta vid datorn annars :/

Känner mig rätt uppgiven idag,,,

Prata med en nära vän på Irland i över 1 timme, gav mig mycket positiv energi! Underbara nyheter av henne också!!! Mer info om det senare :)
Saknar de på Irland som attan!!
En kär vän med familj bor i Canada nu också som flyttade från Irland i juni, inte sett dem på över 1 år nu så saknaden är enorm!!
Planerar in att åka dit nästa sommar i vilket fall! Vill självklart till Irland också, så det är bara att spaaara massor. Ca 10,000:- för mig och oliver till Canada :/ men jag hoppas verkligen få till det.

Jobb imorgon då, tänker inte säga samma som förra veckan för denna veckan gick ju åt skogen... Så jag säger helt enkelt, I'll do my best!

Ta hand om er själva och varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela