jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Idag brast det!

Publicerad 2012-09-26 19:25:16 i Allmänt,

Idag kom sista spiken på kistan så jag bröt fasaden.
Hade möte på jobbet med ansvarig som vi har med jämna mellanrum där vi pratar om hur det går för en statistiskt etc. Jag har aldrig riktigt haft 100% som vi helst ska ligga över. De räknar hur lång tid samtal ska ta, efter arbete, hur många mejl om dagen, hur många chatt om dagen beroende på vad man sitter med om dagarna.
De säger att de får aldrig in kunder som vill tala med ansvarig som jag haft hand om, det är aldrig medarbetare som kommer med kunder som väntar på svar där jag inte återkopplat. Dvs jag gör ett bra jobb och har nöjda kunder MEN..... Jag måste göra jobbet snabbare!

Har bett dem medlyssna sedan jag börja för ett år sen för att jag ska få tips om vad jag kan göra annorlunda, jag har fått ca 1 timme totalt på 1 år av medlyssning!!! Jag bröt ihop idag... Grät som ett barn :( allt bara kom på topp kände jag... Ansvariga sa att jag gör absolut inget fel, bara att få mig snabbare! Men fasen, de där siffrorna får vi varje dag och jag svär och grämer mig varje dag.... Känner mig värdelös!!

Positiva är väl att de vet och ser att jag verkligen kämpar och vill mer, annars hade de inte som de själv sa, haft mig på mail och chatt vissa dagar. Men jag vet verkligen inte hur jag ska göra ett bra jobb men snabbare..... Avbryta kunderna när de pratar???
Nåja, får väl se vad som sker, känner mig som en värdelös skit och undrar vad jag gör där egentligen :(

Bajs vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela