jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Kära dagbok....

Publicerad 2012-10-01 21:31:56 i Allmänt,

Måndag gjord och den gick i ett nafs! Satt på chatt idag igen då kollegan var sjuk, idag gick det bra dock, tror jag :/ det kändes bra och det känns som jag tog många samt hann beta av alla mejl jag hade. Så håll tummarna folket för bra statistik imorgon!!!

Vad jag älskar min son, han är ju bara sååå söt! Små grejer han kläcker ur sig helt plötsligt :) ena klädhängaren i hallen lossna från väggen när han skulle hänga upp jackan så iväg gick han och hämta sin verktygs låda och börja borra och hamra "mamma ollie fixa" sa han om och om igen :)

vad skulle jag göra utan honom!!! Mitt allt, mitt hjärta och mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela