jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Fredag!!!

Publicerad 2012-10-05 06:35:20 i Allmänt,

Åh idag ska jag ut, för första gången egentligen. Har varit ute 1 gång tidigare här i stan och det var julfesten med jobbet förra året. Sen var det när Heidi var här och syster var med men då blev det middag och sen hem då vi alla typ "dog" efter maten. Så nu ikväll så jädrar!!
En vän till mig fick barnvakt och då sa syster min att hon kunde passa sonen :) så ikväll ska det ske, så himla kul!!
Slutar jobbet 16.30 och sen hämta sonen från dagis och så när det av till syster, stanna lite för att få i sonen mat bara. Åh vad ska jag ha på mig??
Så börjar vi med middag och vin hemma hos mig, fixar och gör oss i ordning tillsammans, som den gamla goda tiden :) ska bli dunder kul.

Veckan på jobbet har väl varit ok. Många svåra ärenden som tagit tid att lösa, fattar inte hut jag lyckas få dem. För snäll mot kunderna? Låter de hållas än att bara säga "ja men så är det, kan inte göra något åt det". Men för mig är det inte kundtjänst, känner kunden att det är fel så ska man ju hjälpa. Nåja, har 2-3 ärenden idag som måste lösas innan helgen så det är klart och ena känns som att det blir överlämnat till ansvarig för den kommer inte jag kunna "lösa" så att säga. Här har kunden fel men vägrar ge sig, trots kundombud är inblandat!

Nåja fredag idag och sen Tjoho ledig!! Och jag tänker inte göra något "nyttigt" denna helg. Tänker inte tvätta, laga matlådor eller städa!! This is my weekend off!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela