jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Kul dag idag!

Publicerad 2012-11-20 19:40:14 i Allmänt,

Ja idag var det rolig dag på jobbet, fått bli back upp på abonnemang/bedrägeri sidan. Fast det vart tvära kast då jag skulle ha uppkörning lite först och först fredag nästa vecka täcka upp då hon ska vara ledig men så var det vab för person i repan så hon fick hoppa in dör och jag på hennes stol.
Hade noll koll i början av dagen men några samtal via telefon senare så var det bara att köra.
Lite teknik strul som gjorde jobbet bra mycket mer och mer hjärna fick arbeta men det funka bra. Får väl se imorgon hur mycket missar jag gjort eller saker jag gjort fel ;)
Men grymt kul idag och jösses vad dagen gick fort!

Oliver är verkligen trotsig nu, stretar emot mesta möjligt och man ser verkligen blicken i ögonen på han att "nu jäklar"... Åh det tar på krafterna att vara hård och bestämd och inte ge med sig. Ger man med sig 1 gång så är det kört enligt erfarenhet, så jag vägrar ge mig. Men phu, tröttsamt!!

Julmarknad i helgen som kommer och sonen ska träffa tomten, får se om det går lika bra som förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela