jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Woho snö!!

Publicerad 2012-12-03 21:27:40 i Allmänt,

Så ja, snön kom perfekt till första advent och december. Och jag med sprillans nya vinterdäck känns grymt bra.
Har varit en bra sista vecka, hela helgen var det julstök med början med stor städ hemma och damma bort all damm och upp med julsaker. Sen var det lite julklapps köp och avsluta med pepparkaks hus bygge, i år var oliver mer på att hjälpa till så det var himla mysigt. Dock tror jag han åt mer än han satte på ;)
Avslutade förra veckan på jobbet med att köra backoffice hela fredagen och torsdagen. Grymt kul och vad gott dagen gick, svårt hinna med allt då man fick hoppa in på telefon och mejl. Många sjuka förra veckan på jobbet, jag började veckan 2 dagar med vab pga hemsk maginfluensa hualigen!!!
Nu är han ett matvrak igen ;)

Nya bilen har jag också, hämta den i fredags efter jobbet. Åhhhh så söt och fin :) lyx grejer såsom uppvärmd ratt och stol värme :) dock en tabbe, vagnen går inte in, diffar ca 2-3 cm :( men men, inte ofta den åker med och den får plats i baksätet i vilket fall, får lägga skydd för sätet bara.

Känns som en bra tid, ser otroligt mycket fram emot julen. Fira i Värmland med släkten, det var många år sedan så det ska bli jätte kul!

Har en begravning också, känns inte bra och jag lider med min älskade vän som förlorat en så pass närstående. Tänker på dig massor gumman!! Önskar jag kunde vara hos dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela