jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Hmmm

Publicerad 2012-12-11 21:44:34 i Allmänt,

Känns som det går lite för bra just nu, haft tur med ny bil, oliver är frisk förutom lite förkylning, och en annan sak som jag berättar när allt är klart.... Lite skrockfull är jag ;)
Idag blev jag erbjuden lägenhet som jag ska kolla på imorgon. Ekonomin känns bra också så den oroar mig inte heller.

Efter en tid av mycket jobbigt och en tiff händelse för en mycket kär vän så känns det som jag ser ljuset. Känns som allt löser sig till slut.
Visst jag känner mig fortfarande hjälplös i vissa situationer och saker och en besvikelse finns i mitt hjärta men det tror jag blir svår lösligt. Det som jag kan påverka känns det dom det går åt rätt håll..... Bara tanken som nu slog mig.... Det går lite för bra nu! Kommer det ett bakslag snart? I mitt vanliga liv så händer det alltid något när jag mår som bäst. Men hmmmm saker kan ändras, hoppas till att bakslagen är färdiga i mitt liv!

Fredag blir en tung dag, begravning av en mycket gammal bekant och det känns grymt jobbigt. Har inte riktigt slagit in att det är sant men fredag kommer att bevisa det helt klart och jag kommer vara nära människor som betyder enormt mycket för mig i en hemsk stund, ni finns i mins hjärtan och tankar dagligen!!! Jag ska göra mitt yttersta för att kunna stödja dem på det sätt de behöver i denna svåra tid!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela