jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Uttråkad som sjutton!!

Publicerad 2011-05-21 16:41:21 i Allmänt,

Usch vad det är segt att bara vara hemma...... har nu inte åkt någonstans på 2 dagar (tandläkare räknas inte) och jag är sååååååå rastlös! Har varit ute och gått men finns ju liksom bara så mycket man kan vara ute och gå :/ Var i skolans lekpark idag med oliver, det var uppskattat så klart. Men sen så finns det inte mycket att göra. Så försöker man ju tänka på vikten också i och med att jag gått upp i vikt sen jag flytta hem, det måste ju ner igen, men när man är rastlös så tycker jag att jag är hungrig konstant...... Tur det inte finns en affär här ha ha ha ha

Imorgon är det söndag, INGET planerat heller :( Ska packa i och för sig inför lägret vi ska på med Öppna förskolan, dt ser jag fram emot. men innan vi åker dit på måndag så ska vi på ett viktigt mööte (nervöst) ringa om dagiset och sedan ringa om jobbet och lämna besked om hur det gått med dagis. Kan hända allt detta gjort att jag sov som en kratta i natt, vaknade konstant! Sedan var oliver vaken 5.50 :( mindre kul. men men kanju inte ha det bra jämt med hans sovningar då han 3 ggr denna vecka somnat om efter flaskan och sovit till drygt 9 :)

Nu är det blöjbyte här känner jag ha ha ha
kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela