jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Söndag

Publicerad 2011-05-15 11:11:56 i Allmänt,

Jaha så var det sista dagen på denna vecka och vädret är si så där. Sol och lite moln men det är utlovat regn. ska in till stan i eftermiddag och träffa tjejerna från mamma gruppen så det ska bli trevligt. känner ju att jag är så rastlös under dagarna så det är skönt att ha något planerat att göra.
var hos ena tjejen igår eftermiddag och oliver och hennes son som är 5 månader yngre lekte massor. Oliver har ju en vana att sätta sig på andra barn och det gick ju bra i början men sen vart andra lillemannen sur då oliver till slut satte sig på hans huvud :/ Får försöka få han att sluta med det då det kan ju sluta illa en dag. efter jag varit där så åkte vi till storebror med familj och åt middag och tittade på schlagern lite. usch säger jag bara för irlands bidrag, visst vissa tycker de är bra och roliga då de är så unga och tvillingar och fulla av energi men jag har ju sett hur de kom dit de är idag på irland och de är ett stort skämt!!! kan inte sjunga alls, man hör de knappt då bakgrunds sångarna sjunger högre än de gör, sen kan de inte dansa i synk alls :/ usch. Men sverige gick det bra för i vilket fall och de som vann var ju skriven av en svensk så vi hade ju en liten seger i vilket fall :) Oliver höll sig vaken tills vi åkte hem vid 22.15 drygt och lyckades hålla han vaken i bilen på väg hem också. Sen somnade han som en klubbad säl väl hemma :) Fick sov morgon i morse också så det va underbart.

Hmmm nu blir det mera jobb sök här, letar febrilt efter ett jobb nu då jag känner rastlösheten varje dag och vore en enorm lättnad att slippa oroa sig för pengar. Alltså tänk att ha en vanlig lön komma in varje månad, ha dagarna att jobba och hålla sig stimulerad runt vuxna människor och oliver få leka hela dagarna på dagis med andra barn.... vilken dröm!!! jobb kom min väg please!!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela