jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Party idag :)

Publicerad 2011-05-06 14:16:51 i Allmänt,

Tjoho idag ska jag och Heidi ut och svira i södertälje! Så himla glad, har inte varit ute sedan januari, och det var med heidi också hi hi hi Visst jag var ute med Kim i Borås i februari men det vart ju en lugn kväll med endast 4 öl så räknas inte direkt som utekväll tycker jag. Gud ska bli så kul att gå ut, vad ska man ha på sig dock är en fråga, jeans, klänning eller kjol??? Hmmm knepigt det där hi hi hi
Oliver sover fortfarande, har nu sovit i 2  1/2 timme :) Måste vara något i luften här i södertälje. Igår var vi hos en gammal klasskompis och hälsade på, himla trevligt måste jag säga. Var 1 år sedan drygt vi sågs och innan dess var det flera år sedan. Kul hur det liksom känns som igår när man ses fast det var flera år sedan. Hon har 2 underbara döttrar och oliver storm trivdes med dom. han sov inte på hela dagen förrän vi åkte hem vid 15.30 och somnade då i bilen, vaknade så klart när jag bar in honom men somnade om när jag la han i sängen. Sen fick jag faktiskt väcka honom vid 17, stackars barn. men men han sov i natt i vilket fall! Uppe med tuppen klockan 6.30 dock så mindre glad jag väl ;)
Åh vad jag ser fram emot i kväll, "bara" ca 4 timmar kvar. Så fort oliver vaknar ska han få sin lunch och sedan ska vi ner på stan en snabbis för att gå till systemet och så måste jag hitta en liten handväska då jag glömde packa med det. ser kanske inte så sjyst ut att gå med skötväskan och blir det klänning eller kjol har man inga fickor heller så får försöka hitta en billig sak.
Tjoho, party time!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela