jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Oliver är hemma igen :)

Publicerad 2011-05-17 20:10:30 i Allmänt,

Jösses vilken skillnad det är att inte ha barn hemma då man själv är hemma. Blir ju verkligen tomt liksom, speciellt på morgonen. I och med att Helen åkte med oliver runt 17 igår så hade man ju några timmar innan man skulle sova, så jag åt, kollade på nätet. kollade på tv och sedan fick jag känslan att nu ska jag sova, då vanligtvis har jag latg oliver och då gör allt det där. Men så tittade jag på klockan och den visade bara 19 :) Så det var ju flera timmar kvar av kvällen hi hi hi Babblade med Suzy i dryga timmen, letade jobb både här och där och lägenheter också för att se vad/om som finns.
Och sedan i morse vaknade jag till vid 7, då kroppen är inställd på det, men fy att jag gick upp så jag somnade om och vaknade sedan till grannens bäbis gråtande kl. 9.37!!!!! Kände mig sååååå utvilad! Så hade man hela morgonen seedan för sig själv så det var också helt konstigt, men så plötsligt flög klockan och det var dags att slänga sig i duschen, sååååå skönt att duscha i lugn och ro utan stress :) Sedan klippte jag mitt hår :/ Hi hi hi kände att nu är det nog, har inte klippt det sedan i oktober så det har varit på gång länge för en klippning. Och faktiskt måste jag säga att det vart bra. Lite svårt då jag inte kunde se hur det såg ut bak men syster och helen sade sedan att det var 2 ställen som behövdes fixa några millimeter, så¨när jag kom hem igen så tog jag fram spegel och fick till det :) vem behöver en frissa ha ha ha ha
Så var vi på öppnis idag, himla trevligt. Vi ska ju på läger nästa måndag så fick lite info om det, ska bli himla trevligt och lite nervöst också för hur det ska gå med alla pluttar med sömn och så. Kollade vädret och det ska bli super väder så håller tummarna det ska hålla!!!
Oliver är dunder snorig, ögonen rinner och näsan är som en kran. Lite feber har han också och blöjorna luktar inte gott!!! Så tänder är nog på G igen, inväntar ju den nedre 4.e tanden samt så är det lite bulligt och hårt längst bak nere. han grinar illa  varje gång man känner där och han tuggar som attan på saker och ting.
En buse är han helt klart, tar sig upp i soffan utan problem om och om igen, när jag var ute i köket och tänkte "vad gör han" gick in i vardagsrummet och han var i soffan, tog in han i hans rum men visst, han kröp till soffan direkt igen..... jobbigt då man inte har ögon i nacken och middage måste fixas, disken måste göras etc etc etc

Nu sover knösen så nu ska jag äta lite tänkte jag, skönt att äta i lugn och ro och slippa slänga i sig maten!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela