jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Bra dag idag :)

Publicerad 2011-05-01 19:40:29 i Allmänt,

Idag har varit en härlig dag, började med att städa hela lägenheten ordentligt då det behövdes. Alltid lika härligt när det är utvädrat och luktar rent. Sedan kom syster och Helen på besök på eftermiddagen, vi tjata massor och sedan gjorde vi spagetti och köttfärssås, vart väldigt gott. Helen pkte sedan och susanne stannade kvar till 19 ungefär. pratade med lillebror Jimmi och han ska till stockholm i helgen som kommer så fick en idé att han kunde ju ge mig pengarna för bussen istället så kunde vi samåka. jag hälsar på mamma och per samtidigt så blir det billigare i bensin för mig och han får sällskap på resan. men så hade han redan bokat bussen :( Men så när jag ringde upp mamma och sade detta så sade per att "jo men vi kan väl betala det då"!!!! Tjoho!!! Så nu hipp som happ så åker jag och oliver till södertälje på onsdag troligtvis! Ska bara invänta lite papper som jag väntar på med posten så kan man åka sedan. Ska bli super!!!!

Måste säga att jag trivs ju i lägenheten, den är perfekt i storlek helt klart och jätte fräsch. men just att det är så lyhört och ingenting att göra här. Finns ju inte ens ordentliga promenad stråk liksom, bara knata runt bland villorna liksom :( Sedan att höra tågen och bilarna konstant, man hör grannarna prata på kvällarna när man ska sova och sedan ingen lekpark för oliver. kan ju inte ens sätta han ute på gården då det fortfarande är tegelstenar och saker där såsom fimpar, glas har jag märkt idag och plastbitar. behöver sopa rent därute för att han ska kunna vara där, ser fram emot att han går men då samtidigt, vart ska han gå ??? Så känner att här blir vi inte långvariga.... funderingar funderingar helt klart...... får väl se vrt vi hamnar, har ni några bra förslag???

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela