jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Underbara helg!

Publicerad 2011-06-05 20:20:39 i Allmänt,

denna helgen har varit helt underbar. Torsdagen var jag iväg på dejt faktiskt, himla trevligt. Kan bli intressant att se vad som händer där. Lite synd man ska iväg nu i 2 veckor men förhoppningsvis ses vi igen när jag kommer tillbaka, verkar lovande i vilket fall.... :) sedan kom syster hit på kvällen och vi käkade och babblade lite sedan vart det skapligt i säng. Fredagen åkte vi in till stan och strosade runt, fick sedan samtal om arbets intervju!!! Så jag vart chockad för jag trodde först det var en försäljare i början och så ville han ses ha ha ha Har ju sökt på så många jobb så visste inte vilket det var då han hade kontor på badhuset i stan, tänkte att där har jag väl inte sökt jobb..... men så var det på cafét där, Danske konungens bageri. Så det är cafét på badhuset, café nere i knalleland och så när det är på arenan så har de där också. Så han söker en som ska vara "ledare" på arenan samt göra på de andra caféerna också. när intervjun var slut så sa han bollen ligger hos mig med tanke på oliver, så gäller få dagis till han, i juli hade han några strötider men annars var schemat satt, sedan var det från augusti. Och förhoppningsvis har jag dagis från 1 augusti, ska få samtal om det innan hon som är hanläggare för det går på semester, men harpratat med jenny om hon kan ta oliver så betalar jag henne en slant och det var ok så länge som det inte var för ofta. sedan så sa syster och Helen att de kan ta honom om de inte jobar. Så håller tummarna det funkar, vore ju rätt ut sagt för j**ligt om jag måste tacka nej till ännu ett jobb...... Ska i vilket fall ringa honom när jag är tillbaka från irland så ska vi ta det från där.
På lördagen åkte jag in med betygen och omdömena till honom för jobbet då han bett om det, sedan strosa jag och syster på stan igen och så mötte vi upp Jenny och hennes son aron och satte oss i parken och hade picnic och sola, syster sprang mest runt efter oliver ha ha ha såg lite kul ut emellanåt ;) Vi avslutade dagen med en underbar grillning av spett med taco kryddat köttfärs och grönsaker, urgott!!!! Idag har det varit tvättning heeeela dagen och packat inför irland. Kännr huden är lite tajt och öm så var nog bra att inte sitta i solen idag.

oj detta vart långt, men jag har haft en dunderhelg och är så laddad inför resan till irlandlängtar ihjäl mig efter alla där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela