jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

umgås med syster!

Publicerad 2011-06-27 13:21:56 i Allmänt,

Igår kväll kom syster hit och ska vara kvar tills imorgon så det är himla trevligt. Idag ska vi ner på nelly-rean och kika lite, tror inte jag hittar något i min pris klass men man kan ju alltid kika och fresta sig själv ;) De har en outlet nära ica maxi som är öppen nu så vem vet, kanske finns något fynd......

Letar regnställ och regnstövlar till oliver nu, kom på att han behöver ju det när han ska börja på dagis, eventuelt har en vän till mig ett ställ jag kan köpa av henne, så får se om jag tar mig till telge så man kan kolla på det.

Ringde "chefen" idag men han var lite upptagen så vi ska höras imorgon mitt på dagen och ha eventuellt ett möte, så hoppas hoppas det blir bra detta nu! Jag sa i telefon idag att oliver fått dagis från 1 augusti och undrade hur han då ser på det hela och tycker, men han ville prata imorgon och ha ett möte, HÅLL TUMMARNA!!!!

oliver sover de sista dagarna ca 2.5 timme på dagarna, han verkar behöva det dock. Han har en jobbig hosta igen och i morse så hosta han så mycket att han kräktes och det var massa slem som kom upp, stackaren. Men han har inge feber i vilket fall. han har 2 tänder på överkäken på g, ena har precis börjat tränga igenom och man kan se den andra liggandes under skinnet fortfarande sen känner jag 2 bulor på nederkäken så de är säkert 2 kommande där strax. Så jag antar det är därför han har så mycket slem och hosta.

Vädret ska bli fint också så det känns ju underbart, äntligen får vi lite sommar igen :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela