jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

sol och mera sol :)

Publicerad 2011-06-28 13:41:30 i Allmänt,

Underbara härliga solen skiner, tyvärr är man dock inomhus då det är tvätt dag :( Oliver har nu sovit i drygt 2 timmar också, syster är här fortfarande, mysigt!!
Ringde till jobb-killen idag och vi ska ses imorgon bitti lockan 9 för en "lägesrapport" som han sade.... vad han nu menar med det vet jag inte men men, jag får ju veta imorgon. vette katten vad jag ska tro, om jag fått jobbet kanske eller inte. Tänker att han hade väl sagt per telefon om jag inte fått det, eller??? så jag får allt hålla ut tills imorgon helt enkelt och då få veta.....

Eventuellt ska jag till pappa idag, beror på om han är på humör eller inte, som han själv sade igår. så vi får se.... men ska kanske in till stan en snabbis också med syster, får se helt enkelt. Skulle vilja ligga på en strand och njuta och bada med oliver..... undrar vart närmaste bra badstrand ligger??? Får väl fråga bror och se vad han säger.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela