jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Midsommar idag!

Publicerad 2011-06-24 12:34:41 i Allmänt,

Glad midsommar alla därute!

Här blir det inte många knop dock, syster är här men hon ska hem senare för hon ska jobba imorgon bitti tidigt. Oliver sover just nu men grannen slår i dörrarna som vanligt så han vaknar nog snart :/ Nåja, de flyttar om ca 1 vecka. Usch vad trist det ska bli, ingen att prata med då här...... Skönt på ett sätt att de flyttar då de för sådant jädra liv men samtidigt så är de ju kul att prata med och umgås med. Sedan kan man ju få en jäkel till granne efter dom om jag har otur.....

Oliver fick som sagt dagis plats, pratade med kvinnan där ig¨år och det var ingen fara med att vänta med att skicka in papperen då hon gick på semester och inte skulle vara tillbaka förrän 1 augusti, skönt. Så nu är det att vänta till måndag för att få reda på jobbet.... nervöst som attan!!!! Tänk om jag nu inte får det för jag inte har dagis förrän augusti???? Kom att tänka på också att om det är sena kvällar med arenan, hur ska jag göra med oliver då? Får prata med jocke och martina och se om de i så fall kan ta oliver de gångerna.... och susanne och Helen så klart.

hmmm dejt på söndag igen kanske, samma kille som förra gången :) Jag måste tydligen gett bra intryck då han vill ses igen hi hi hi

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela