jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Tung natt

Publicerad 2011-01-23 08:49:38 i Allmänt,

Igår tänkte jag " gud vad skönt nui är det över", Olivers diaree har gått över och han åt youghurt, laktosfri, samt bröd och drack sin flaska utan problem igår. Somnade som en stockk vid nattning utan problem och jag tänkte att nu är han tillbaka :) men tji fick jag. Vaknade vid 22.40 och skrek och skrek, så fort jag gick emot han slutade han, så lade ner han igen och rubbade han över ryggen och klappa i baken, men så fort jag gick iväg så ill skrek han igen. och nu menar jag ILLSKREK!!!! Inte vanliga skriken utan skriker så man hör att det måste göra ont i halsen....... Så höll vi på i 4 timmar!!!!!! jag gjorde allt, gick in och ut till han, tog upp honom och vagga, lade han i min säng, satt i soffan med han, gav han flaska, gav han host medicin, har en hemsk hosta, och till slut gav han smärtstillande då jag tänkte kanske har han ont i tänderna. Jag gjorde ALLT!!!!! Slutade med klockan 3 i natt/morse att jag lät han skrika och jag lade mig i soffan...... jag var såååååå trött och sååååååå less!!!!!! Efter kanske 20 minuter somnade han, visst han skrek inte som en stucken gris hela den tiden utan av och till.... insåg väl att jag inte kom in till han! Jag slocknade i vilket fall när han väl var tyst men så satte han igång strax innan 7 igen....... Det värsta är att han är apa trött, ögonen är minimaliska på han och går i kors nästan men vägrar sova. Ibland somnade han i armarna och så fort jag lade ner han så började han igen, låg han i sängen sin och jag rubbade hans rygg/klappa i rumpan så somnade han men så fort jag slutat och börjat trippa bort så började han!
Hans ena kind är idag röd och jätte varm så antagligen tänderna som spökar, sedan fjärta han enormt i natt så hade troligtvis mag knip också...... Han är gnällig som attan nu på morgonen.
Åh herregud, kommer det någonsin ta slut???? jag vet, jag vet, det gör det..... men jösses nu efter över 1 vecka av först feber, kräkningar, diareee, rå röv, förkylning och matvägran så är jag helt färdig, finns inga krafter i mgi till att vara possitiv..... Jag blev allt bortskämd på irland av hjälpen från janet helt klart.... Det är fasiken JÄDRIGT tufft att vara ensamstående!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela