jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

japp nu gick det vägen....

Publicerad 2011-01-13 20:48:37 i Allmänt,

jajemen, jag fick lägenheten!!!!! Tjoho!!!! Så nu vart det snabba puckar med att få allt i ordning för att dra iväg till Borås. Känns skrämmande samtidigt måste jag säga, nu blir det verkligen bara jag och Oliver liksom. P irland har jag haft enorm hjälp av janet. Hon var en otrolig klippa i mitt liv när jag var där. Här har jag nu haft mamma och per som hjälp till massor. Dagarna när jag är själv med oliver så känner man ju hur pass mycket det är hela tiden. Visserligen så har jag haft så mycket att göra och dona med hela tiden så varit tufft att få tiden att räcka till och verkligen leka med honom. sedan far han ju över huset som attan med sitt krypande och det r en hel del att hålla koll på, mammas blom pedistaler har blivit en stor favorit idag samt kommit underför med att "åh öppnar vi skåpen här i bokhyllan finns massa roliga saker" som en liten kille absolut inte ska leka med ;) Så det blev ju lite ansträngande att försöka få ordning allt samt hålla koll på honom. tror allt han visste att jag hade massor att göra och då jäklade lite extra ;)

Men nu ska jag i vilket fall bo i Borås. Kommer bo nedanför min bror med familj så man kan alltid pysa upp dit om man känner sig lite sällskaps sjuk ;) har eventuellt hittat soffa också. jag ville ju köpa en bäddsoffa så att när man får besök så finns det sov plats enkelt. hade sett en på Ikea med schäslong för 4000:- så det var riktigt bra pris. Nu har jag dock hittat en 3-sits bäddsoffa samt en schäslong separat för 4000:- totalt. Finns i borås så man behöver inte åka långt..... känns bra! 

nej nu ska jag slappa lite i soffan innan läggdags... 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela