jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Denna väntan.....

Publicerad 2011-01-11 11:04:54 i Allmänt,

Ja som de flesta vet så har ju jag inget tålamod att vänta..... Så att sitta nu i 1 vecka och vänta på svar är riktigt jobbigt. har ju som sagt 2n 2:a i andra hand på gång, bror och ev far ska titta på den på onsdag, ligger gatan nedanför storebror i Trandared. det som står i vägen är vicevärden, väntar på svar från honom om jag får den eller inte. kan ju bli strul i och med att jag är noll taxerad förra året och arbetslös just nu. Men jag har ju föräldrapenning och barnbidrag samt underhåll så det borde inte vara problem. Den är i sådana fall om det går igenom min fram till sista juni, sen så ska jag hitta en 1a hands lägenhet. denna känns bra då den är möblerad, har allt i köksväg. Så då har jag 5 månader på mig att hitta möbler, köksgeråd etc...... Visst vore ju en 1a hand direkt bra så man inte behöver flytta hit och dit men samtidigt så kan det vara bra detta sätt. Vad tror ni?

Oliver sov i 12 timmar inatt!!!!! Jag vart så rädd i morse när jag vakna 6.45 så jag var tvungen att gå in och kolla om han fortfarande levde :/ Så klart han gjorde det ha ha ha 30 minuter senare vaknade han så klart :) nu ligger han och sover lunch så lite egen tid nu då :)

Har lämnat intresse anmälan på 3 andra lägenheter också, det är i 1a hand i så fall, ena var sista anmälan på inatt så nu väntar man på besked om den, dom andra två är sista anmälan den 12e på natten. Viill ju helst ha en 3a så oliver behöver eget rum men får man en stor 2a så funkar ju det också..... får se helt enkelt. Håll tummarna för mig!!!!
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela