jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

trött AB

Publicerad 2011-02-11 07:35:40 i Allmänt,

fy fan, jag är såååå trött på det här, varför sover han inte???? Vaknar igen de senaste nätterna och bara skriker, samma visa som vanligt, lyfter upp han= skriker och trycker bort mig, låter han ligga och klappar han i rumpan/stryker han på ryggen= ibland funkar men så fort jag slutar så skriker han igen, gungar han= ibland funkar men lägger ner han så börjar han igen, låta han skrika= fortsätter skrika...... Jag är såååååå trött på det!!! varför varför varför??? när han väl lugnat ner sig efter typ 2 timmar så är ju jag klarvaken för jag är så förbannad..... så nu sitter man igen från att varit vaken från 4.20 här i soffann och funderar på vad man ska göra för dagen för att få den att gå...... Suck är väl bara det jag kan avsluta det hela med!

igår var vi i vilket fall och tittade på dagis till honom. finns ett natt/helg dagis här i stan. Jobbar man obekväma tider så är det bra. man får lämna/hämta senast fram till 19.30 och kan hämta/lämna tidigast 06.00 på vardagar och 07.00 på helgerna. de har 2 rum med sängar där barnen sover, fröken har en säng utanför rummen. de har ett "vardagsrum" där de på tex helgerna har lördags godis och mys  så de blir som hemma tex på helgerna och vardagarna så har de vanlig kväll med tex bolibompa innan läggdags. Se fanns det vanlig dag verksamhet också såklart med lekrum och allrum. Det såg ju bra ut och så, kändes dock lite kymigt och nerövst att lämna honom där över en natt..... som hon berättade så finns det ibland för vissa av barnen att de gå i skolan och går sedan till fritids, när fritids stänger så kommer taxi och hämtar dom och kör dom till "nattis" där de får middag och så, sover där, äter frukost och blir körda till fritids med taxi, går till skolan, tillbaka till fritids och sedan blir hämtade av föräldrar.... DET känns ju INTE kul alls, barnet spenderar mer tid borta än hemma...... Är nervös att Oliver ska bli ledsen och i oform av sådant liv liksom, jag får aldrig se honom om man ska jobba kvällar och sedan morgon dagen efter... får inte se han alls på över 24 timmar..... han får inte se sin mamma alls.... ska det vara så???? Sen de vet ju inte hur han är på nätterna, vad gör de då? Som hon sade att ibland vill ju inte barnen sova och då är man vaken med dom..... tar de upp barnen och låter de vara vaken på nätterna???? et böir ju inte bra alls med deras rutiner då.... hmmm jag är så kluven med det hela. Måste jag ta den vägen för att kunna ta ett jobb hur som helst.

Usch depp dag idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela