jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

tisdag idag

Publicerad 2011-02-01 09:22:57 i Allmänt,

jaha så var det tisdag idag, dagarna flyter liksom lite ihop när det inte händer så mycket. Ska idag iväg och kolla på en vagn till oliver, får hoppas den är bra, bra pris och det är en brio så det blir en lite mindre vagn än tidigare så det är lättare att få med sig dn in och ur i bilen. det enda som behövs är ju att det finns ligg läge på den och det får man ju hoppas sen att den inte är rosa ;) jocke tycker att röd inte är en kill färg men hmmm jag håller inte med. Rött är ju fint på killar :)

Väntar ortfarande på att få igenom barnbidraget, ska ringa igen idag för hon skulle ringa och jaga på de irländska myndigheterna sa hon för 2 veckor sedan så nu tycker jag att jag varit tålmodig nog. Får väl jaga på henne lite mera på fk!
Väntar också på bostadsbidraget, får hoppas det går igenom snabbt också, var ju lite tjat om att hon som äger lägenheten inte får vara folkbokförd här etc men jag förklara att hon ska ju tillbaka hit om 5 månader och då ska jag ut liksom, håll tummarna!! Mycket att vänta på oh mitt tålamod är ju inte det bästa som alla vet vid det här laget.

oliver är kinkig senaste dagarna, gnäller mycket och har ingen ro i kroppen. Äter dåligt men små portioner och ofta har jag märkt funnkar. Han har ju fått fram den 4e tanden precis så hoppas det är det som gör han sådan. Måste ut lite också, han får väl nippran på att sitta här också såsom jag får.

Ska försöka planera in en tripp till släkten i värmland också, kanske i slutet på februari funkar? Hoppas det i vilket fall, vore så kul att se lilla kian, han har ju blivit så stor mot sist jag såg honom. 

Jaha, lilleman vägrar sova verkar det som så bäst ta upp honom. 
Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela