jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Mysig dag idag

Publicerad 2011-02-18 20:59:45 i Allmänt,

idag har det varit en himla trevlig dag måste jag säga.
Uppe med tuppen vid 6.15, oliver drack sin flaska som han alltid gör på morgonen sen var vi uppe då vi skulle upp till Jocke och martina till klockan 7.30. martina jobba dagen och Jocke hade tagit semester för att vara hemma med barnen men så var det utbildninging på jobbet så han var tvungen att åka dit mellan 7.30-9.00, så på med kläder och traska upp, tur de inte bor så långt bort :) var mysigt med tjejerna, oliver trivs som fisken i vattnet med dom, elin blir lite småsur när oliver komemr och leker med hennes saker eller följer efter henne ha ha ha, bara att vänja dig gumman, mycket karlar efter dig om några år ;)
Så skulle man dragit sig hem efter en fika tänkte jag för att handla lite mat, sedan baka bröd och laga mat till oliver för veckan. men vart kvar hela dagen :)
Jocke tog min bil till verkstaden för att kolla vad som egentligen är fel med den, domen verkar vara ngt med motorn, fördelaren. Då den stannar då den blir varm liksom. Tändstiften såg bra ut men fördelaren var det en annan historia med. Så nu letar vi efter en sådan billigt. Förhoppningsvis hittar vi det asap. Sedan ska pappa kolla efter en stötdämpare till vänster bak samt drivknut till vänster fram. Sen så, sen kanske man kan åka till södertälje i några dagar..... Så jag hoppas verklgien bror kan fixa min bil fort!!! håll tummarna folket! 

veckan har varit bra, haft mycekt att göra faktiskt, i onsdags fick jag besök från en av tjejerna jag haft kontakt med på familjeliv forumet, så hon var här på dagen och fikade, sedan kom syster med kille och fikade och tjata massor. Så den dagen flög fram. Sen när de åkte så tog de oliver med sig och helen och hon skulle passa honom över natten så jag fick gå ut och dricka lite öl och sova ordentligt på natten :) TJOHO!!! Tack tack tack i massor!!!!! Dock vart det bara 4 öl sen var jag sänkt ha ha ha så jag var hemma 21.30 :) Gick och lade mig 23.00 och sov sådär, vakna titt som tätt... men låg i vilket fall i säng till 09.30, UNDERBART! hade en härlig dag med en lååång dusch, skrubba och fila, inpackning och ansiktsmask! Sen gjorde jag manilyr på mig själv, härligt var länge sedan! Vid 15 tiden dök pappa och andreas upp med oliver, fikade, och de hade med sig macdonalds!!!! superglad vart jag!!! babbla massor gjorde vi också, bra och skönt! Kollade sen på en lägenhet i Målsryd, men blir inget med den, visst den var jätte fräsch men grannen hade en dobberman som skällde konstant först och främst, för det andra så är den 1000:- dyrare än den i svaneholm... i dagsläget kan jag nog inte vara kräsen med vart jag bor :(  Blir trevligt med brorsan dörr i dörr också, sällskap nära till hands och någon att käka middag med förutom oliver ;) 

japp, vart långt inlägg detta. ska försöka lägga in bilder snart, blir så ont om tid att verkligen lägga ner tid på sådant. 
Just ja, Oliver har nu gått med sin gåvagn :) igår bara hipp som happ när vi satt här så for han fram med stort flin över hela ansiktet med den, ha ha ha skoja vi var chockade jag, pappa och andreas :) Sen var det fram och tillbaka i typ 30 minuter p åden där ha ha ha ur roligt, ska försöka lägga upp den länken på fb ngn dag! 

kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela