jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

lördag idag då

Publicerad 2011-02-12 07:29:31 i Allmänt,

japp då var det lördag idag tydligen. 6 timmars sömn fick jag inatt i vilket fall, känns ju sådär kan man väl säga..... Tittar ut genom fönstret och det snöar INTE och det är så gott som vindstilla :) Blir promenad idag om nu det inte ändras ute dvs men jösses vad jag hoppas på promenad idag!!!! Blir ju FEt av detta innesittandes hela tiden och äter hela tiden..... Rökningen går bra måste jag säga. Rökte inte på hela veckan, men så kom susanne med kille hit igår kväll och då snodde jag en cigarette :/ Men det var inte gott så det var ju himla bra!!!! Pratade en del med mamma igår och jag ska nog åka dit i några dagar för att varva ner och få lite stöd. Ska bara få bilen fixad så man inte fastnar halv vägs dit med en död bil :/ Ska prata med Jocke om det idag så man kan få den fixad. Det är ju lite läskigt när bilen dör och man står mitt på motsatt riktning i körfältet...... en "vacker" dag så kommer det väl en bil och kör rätt in i oss.... HEMSKA tanke!!!! Och Oliver sitter ju på den sidan bak i bilen så om en bil kommer och kör in i oss då är det han som tar den stora smällen..... SÅ JOCKE nu får du jobba inom väldigt snar framtid!!!!

Måste skicka en stor kram och LYCKA TILL idag Åsa och Tomas mattson som gifter sig idag! Väldigt glad för eran skull och hoppas ni får en underbar dag med massa fina minnen!!!!!

Ikväll ska jag upp till Jocke och martina, ska käka lite mat oh kolla melodifestivalen. Vet väl inte om det är ett höjdar programme direkt, förra veckan bytte jag kanal.... Men kan vara trevligt med att vara där. Får se hur det går med oliver, om det funkar för han att sova i vagnen,,,,, annars får jag gå hem..... Kommer ju inte bli sent i vilket fall, med tanke på att man inte får så mycket sömn på nätterna så är det inga sena nätter för mig!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela