jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Inte lika fint väder idag

Publicerad 2011-02-15 08:40:51 i Allmänt,

Idag verkar det som att solen inte tittar fram alls. Så kanske inte blir en promenad som tänkt, får se hur det artar sig helt enkelt.
Pappa ska komma hit på fika idag så jag hoppas verkligen han kommer, vore så trevligt med besök av han då jag nte sett han på dett bra tag. Babbla lite också och så.....
har eventuellt hittat en lägenhet, ligger 10 minuter utanför Borås men det är en 2.5 a så lite större och mera rum vilket är super! Ska kolla på den på torsdag, han som är ansvarig för att hyra ut den sade att han hade några som var intresserade men han inte kände inte ok med dom så ville gärna att jag skulle kolla på den :) Så det ska bli kul! hoppas verkligend en är bra.

Börjar bli nervös nu över att inte fått besked ännu av FK med barnbidraget och bostadsbidraget. Snart är denna månad slut och räkning ska betalas samt så behövs det göra en stor shopping i matväg, så kan de få ur fingret någon gång och ta beslut!!!! De skyller på att "inget svar från irland ännu" och de inte får tag i dom. Men jag ringde dit i torsdagas och jag fick tag i dom direkt (visst 3 minuters väntetid i telefon) och de sade de had eskickat papper...... så det är ju himla konstigt att FK inte får tag i dom då..... Skickade mejl till dom i torsdags med irländska telefon nummer etc och fick inget svar tillbaka...... så vette katten om det var så mycket sanning i det dom sagt till mig då..... de brukar svara direkt på mina mejl.
Min föräldrapenning har jag ansökt om förlängning på också,  inget svar på det heller... det beslutet jag fick på den jag har nu var ju tillfälligt då de INVÄNTA besked från irland också..... HATaR att vänta......

Nåja, nu blir det frukost här och kanske göra i ordning sig lite, pujamas kan man ju inte sitta i hela tiden tydligen ;)
Ha det bra allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela