jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Idag kommer mamma :)

Publicerad 2011-02-28 12:07:01 i Allmänt,

Så var det måndag idag och ÄNTLIGEN kommer mamma!! Hon har tagit ledigt/bytt pass på jobbet för att komma hit i 1 vecka och hjälpa mig och umgås lite och jag måste säga vad jag längtar!!! Mitt humör har blivit bra mycket bättre under helgen och det kan bara bero på att hon nu kommer. trodde väl aldrig jag skulle säga det men jag saknar min mamma massor!!! Ska bli så mycigt att ha henne här under en vecka och bara umgås, äta gott och så får oliver leka med sin mormor!
På tisdag eller onsdag ska vi åka till ullared, ett mycket efterlängtat besök kan jag säga. har velat åka dit över 1 år nu men aldrig blivit av så det ska bli skoj. har endast varit där 1 gång i mitt liv och det var väl drygt 5 år sedan :) Så nu ska man dit, ska ju bli kul att se vad man hittar, måste ju köpa helt nytt till lägenheten. Ska idag skriva kontraktet för lägenheten :) Kommer flytta in 1a april så nu blir det stor sök efter allt vad heter möbler :)
Bilen ja.... den går ju som den vill, har stått uppe hos storebror i 2 veckor nu :( Den stannar hela tiden när man kör men så är den så knäpp att om man kört länge med den så går den som en klocka.... så det är liksom bara i början den dummar sig. Det tros vara fördelaren som behöver bytas men då den funkar efter ett tag så är det svårt att säga också. Men men ska försöka ta den idag och hämta mamma, får hoppas vi kommer fram ;)
Idag fyller mormor år, GRATTIS mormor!!!
Oliver var underbar i morse :) vaknade vid 5.50 för flaska, somnade sen om och jag vaknade 8.45 av att han satt i sängen och babbla för fullt och lekte med sina björnar :) hi hi mysigt att slippa vakna till gap och skrik och nu istället höra "bla bla blubb blubb" ha ha ha så jag gick upp, satte på kaffet och han bara satt i sängen och gojsade :) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela