jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Solen skiner och vinden viner.....

Publicerad 2011-04-09 12:21:09 i Allmänt,

hoppas de börjar med gat sopning snart. kan ju inte gå ut och gå i detta väder då vinden drar runt all grus och skit så oliver får på sig massor, mindre glad är han då kan jag väl säga.... så jag önskar de gör dt snart men tror inte de gör det förrän i maj. någon som vet?

japp jag är väl mer eller mindre färdig i lägenheten, lite grejer som ska upp på väggarna och rensa i lite papper kvar men känner att idag tänker jag ta det lugnt med att dona här. har ju gjort det nu i över 1 vecka och innan dess packat och packat så kroppen känner att nu är det dags att sluta med tunga saker....

Har städat undan en sak också som VERKLIGEN inte är bra.... måste hitta den snarast! har jag lyckats slänga den i all hast utan att tänka så är jag i stoooooora problem :( så håll tummarna!!!

Uttråkad börjar jag bli, oliver sover lunch nu och kommer väl göra det i förhoppningvis 1 1/2 timme till. Sedan då??? hmmmm funderar på att ta bilen in till stan, men vågar inte riktigt i och med att nya köparen har ju betalt den, han ska hämta den om ca 1 vecka då han inte hade plats för den just nu. så händer det något när jag kör den så är det ju mitt fel och jag som blir skyldig honom..... så bäst är att låta den stå helt enkelt. bussen finns det ju så klart, känns dock som att den kostnaden har vi inte riktigt råd med nu, 24 kronor enkel resa......hmmm får väl se helt enkelt va dagen kommer med.

kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela