jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Ny adress.....

Publicerad 2011-04-04 13:36:20 i Allmänt,

japp nu har man flyttat, bor nu lite utanför stan, tar ca 10 minuter tt åka in så det går ju att leva med. Dock så märkte jag första natten hur otroligt lyhört det är från både väg och grannar. har tåget som går utanför, det HÖRS!!!! grannarna har volvo bilar, DET HÖRS!!! Så nu är dt dags för lille Oliver att vänja sig vid ljud helt klart.... han har i vilekt fall sovit gott de 2 nätterna han sovit här, somnat vid 19.30 och vaknat vid 7.30-8.00 så det har ju gått jättebra :) Sover nu lunch och han har hittills sovit 2 timmar, TJOHO!!!!
2 nya tänder har han fått, en uppe och en nere bredvid de andra framtänderna på vänster sida. Han hade tydligen gått 2 steg hos Susanne och helen när de passade honom torsdag-lördag då jag flyttade och kom i ordning med de värsta i lägneheten. Grymt stor hjälp måste jag säga, att ha haft oliver här hade ju fasiken inte funkat, tänk att bära upp alla möbler och lådor med honom okring mina ben...... sedan skulle han nog bli ganska oroligav allt som på gick också, så STORT tack ska ni ha!!! Guld värt!!!! Så han har gått 2 steg där, här har han försökt sig på att släppa möblerna men inte riktigt vågat sig på det ;) men snart så tror jag han släpper och springer iväg ha ha ha ha han säger vov vov, mamma, ta ta, titta, där. Och så klart har han sitt eget språk som låter som japanska ha ha ha ha babblar som attan!

Försöker sälja bilen nu också, den stannade ju förut varje dag så var lite läskigt att köra den, men så stog den hos bror i ca 2 veckor och hans vän skruvade på en skruv och sedan funkade den galant. Nu i tisdags så börja den hacka till igen och i går så stannade den helt tvärt, utan förvarning eller något. och hela vägen hem var den grinig som attan, så nu har jag tröttnat. Ska försöka sälja den fort och hitta en annan..... HÅLL TUMMARNA!!!! Den är ju nybesiktad och nyskattad så borde inte vara några större problem.

myckt små plock kvar i lägenheten samt så måste jag få hit köks bord och stolar från bror. Ska kolla med han hur han har det om jag kan få hit det.

Nu ska jag äta lite lunch innan lilleman vaknar.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela