jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

imorgon åker vi :)

Publicerad 2011-04-20 15:29:48 i Allmänt,

Tjoho imorgon åker vi till värmland och det ska bli så himla kul! Lite nervös för hur resan ska gå med oliver då han var rätt grinig när vi åkte hit ifrån stokholm i januari. men nu är han både äldre och han sitter i framsätet bredvid mig så jag håller hoppet uppe. har ju blivit Buzzador på senaste tiden, man får pröva lite olika produkter och tjänster och sedan "buzza" om dom för vänner och bekanta och sedan rapportera in till företaget i slutet av perioden vad man tyckte och sina bekanta tyckte om produkten/tjänsten. Så sist nu fick jag en Fruit smoothie från nestlé. Himla bra produkt med sugrör och oliver älskar den. gjord på 100% frukt med inga tillsatser och bra förpackning, som festis. Så det har vi med i bilen nu i vilket fall som man kan underhålla honom med ;) sen leker han med boxen efter i ett tag ;)

idag var jag på ett viktigt möte, nu är det bara att vänta och se hur det ter sig, får veta om ca 1 vecka så håll alla tummar och tår ni kan för att det går som jag önskar. Kanske man kan andas ute ett tag i vilket fall.

Söker jobb med ljus och lykta gör man också, finns dock inte så mycket :( Såg idag de lagt in om att jobba på Burger king..... inte kanske ett drlmjobb men ett jobb i vilket fall... får se hur jag gör.

I måndags hade jag stor röj ute på gården/baksidan här vid huset där jag bor. Det är ju ungefär ingen som gjort något med det på de senaste 5 åren drygt, så det var tegelplattor, glas, burkar, plast etc nerkört i gräset på baksidan, växer "vass" där och MASSA mossa. Så jag räfsade och plockade i över 2 timmar där bakom. Vart svettig sm en gnu och en härlig blod blåsa i handen, men det kändes faktiskt himla skönt efteråt! Solen stekte och man fick lite solbränna i vilket fall och kroppen var mör efteråt :) Sen var jag på hyresvärden om jord och gräs frön så man kan så nytt gräs där bak då inte mycket ligger kvar....... Får se hur det slutar ha ha ha Fick hit grejerna i vilket fall men jorden räcker inte på långa vägar, det är ca 70-90 kvm som ska göras i ordning, någon som vet hur mycket jord jag behöver???? han skulle ordna hit det i vilket fall. Och sen har han skickat lapp till alla i huset om att märka sina grejer och in i förråden allt annat kommer slängas. Så nu är det uppröjning på G. vem säger att tjata och vara på inte lönar sig?! :)

japp, så nu är jag borta ett tag, vet inte om jag är online något under tiden jag är borta så ha det så bra allihopa och ta hand om varandra!
Glad påsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela