jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

solig dag idag

Publicerad 2010-10-11 14:21:56 i Allmänt,

Fast det känns att det är höst nu. Kall blåst är det fast varmt i solen där det inte blåser ;) Så ska kanske ta mig en promenad lite senare i eftermiddag. jag håller på att "banka" in rutiner i oliver nu ha ha ha så nu ligger han och sover. Det varhelt otroligt i natt. Jag kom hem från att ha jobbat i puben vid 01.15 och gick och lade mig 01.30 tänkande att oliver vaknar väl om 4-5 timmar för mat. Men jösses, jag vaknade 8.20 av honom lite smått gnällande i sängen, liksom påpeka att han var vaken!!!! Så han sov 13 timmar i sträck!!!!!! Han grät inte ens efter flaska vilket är väldigt ovanligt. Så han fick flaska sen vid 9 tiden, inte riktigt på g för det så vid 10 fick han risgröt vilket han heller inte var riktigt på g för heller :( Men fick i han lite i vilket fall. Så vid 12 vaar det dags för en tupplur så han drack igen bara 120ml sen somnade han. Han har ju haft en dum vana att bara sova 30 minuter på dagarna så igår och idag låter jag han vara när han börjar gnälla efter 30 minuter och igår somnade han om rätt fort och likaså idag. Så om jag kan få han att sova 1,5-2 timmar på dagarna så tror jag att vi är på rätt bana samt sova natten igenom. Tycker det är dags nu, han är ju faktiskt nästan 7 månader ......

Min födelsedag kommer upp om 2 veckor, vilket jag hade totalt glömt bort utan att janet påminde mig och frågade om vi ska ut då. Så jag antar att detta år får jag ta igen för min nyktra födelsedag förra året ;) Ska bli kul och det är röd dag på min dag så på söndagen blir det utgång, tjoho!

Jag har en plan för allt nu i vilket fall. Det kan inte ta fram till januari att få reda på saker och ting så jag börjar bygga upp en plan. Ska tänka på det i några dagar till och sedan ta det slutliga beslutet. Jag vet, jag har sagt jag ska ta beslut hela tiden, men jag tror denna plan kan funka faktiskt. Så jag lovar, när oktober är slut ska jag komma med beskedet jag tagit, det är helt klart!!!!

Lite bilder:
 Arthurs day i puben Jag och Ciara vid hennes och                                                                                          Dermots förlovningsfest i juli

 Oliver älskar sin hoppi hoppi :)

 Olivers första Arthurs day firande ;)

 Gudmor Heidi och Micke med Oliver på Barolo i somras

 Night out in Graces with Ciara and Janet

 At the Guiness storehouse with James, James and janet

 Ok, hemsk bild, men kollade på dessa häromdagen, Jag var GALET STOR i slutet ha ha ha

Ha ha ha vilken kula man hade, detta vaar taget dagen då jag var beräknad, 4 dagar senare kom han :)

japp, nog med nostalgi, ha det bra allihopa, hoppas vi ses snart!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-10-12 14:31:53

Hej Jenni.



Det verkar som du har en plan nu,men vad det är har jag inte en aning om. Men jag jag hoppas verkligen att du tänker komma hem som du har sagt,annars blir jag ledsen och besviken. Jag saknar ju både dig och Oliver massor. Sköt om er så länge nu.



Puss Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela