jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Så var man 1 år äldre

Publicerad 2010-10-26 22:18:28 i Allmänt,

Jajemen, så var det bara att inse att man numera är 30+.... inte kul men men sånt ä livet och inget man kan göra åt saken. Får dock fortfarande visa leg ibland så jag är glad ;)

hade som sagt partaj i söndags, det var ju röd dag i måndags så vi gick ut i söndags kväll, gick till graces och det var helt ok. Dock man känner sig lite gammal där, de flesta drygt 20 år ungefär. det var packat med folk så det tog ju ett tag att ta sig fram, vilket inte är min stora grej. Kalla det ålder eller vad men jag gillar att kunna röja mig framåt i min egen takt och inte trycka mig igenom fok massor... men det var grymt skoj, fullerull vart man såklart och hamna i söng vid halv 4 på morgonen, mindre kul när oliver vakna för sin flaska klockan 6 ha ha ha men det gick bra, han somnade sen om igen och jag vaknade inte förrän halv 10 :) Han har blivit så bra på nätter/morgon, han somanr vid 7 på kvällen och sover sen till 6 drygt och får en flaska då, somnar om igen och sover sen till drygt hal 9-9 sen ligger han och doolar i sängen och leker med sina 2 nallebjörnar till drygt hal 10-10 och då gapar till för att visa att nu är jag uttråkad ha ha ha ha så han är guld helt enkelt!! ta i trä får jag väl säga så han inte gör en omvändning bara för att jag säger det.

janet måste jag säga har varit guld värd!!!!! Hon har gett mig en present som är så underbar och jag vart såååå glad!!! kan inte säga ännu vad det är men en dag så ska jag det :) Och sedan så hade on organiserat så att av all a mina vänner så gick de ihop och köpte mig en MOBIL!!!! Efter allt tjat om hur dålig min telefon är och dum så var det en bra investering :) Tror hon tröttnat på mitt tjat om min telefon ha ha ha ha Så jag fick en samsung touch telefon :) Åh jag var som ett barn på julafton och lekte med den på måndags mrgonen och nu ikväll.... finns så mycket finesser på den och den är suverän!!!!
Och jag fick mitt första "mamma" kort, hon fixade ett krot ifrån Oliver till mig där det står grattis mamma på din födelsedag, du är den bästa mamman man kan ha, kram oliver. Sååååå sött och jag fick äntligen mitt första "mamma-kort" hi hi hi åh det kändes verkligen! Fick blommor också och cigg hi hi i hi

Gårdagen var det inte många knop, fast jag hade tänkt att man skulle ut på middag för att njuta så insåg jag ju fort igår att inte en chans det skulle ske så bakfull jag var ha ha ha vi tog barnen  till ett lekställe så vi kunde slappna av och äta mat och försöka bli mänskliga istället ha ha ha somnade nästan dock efter maten så dt var upp och in i bilen och hälsade på folk istället! trött och bakis är aldrig kul och med barn är det en ren plåga ha ha ha tur jag inte har ngt planerat nu på ett bra tag!

tack för alla gratulationer jag fått, värmer massor!!!!
Kram på er alla!!!!

Kommentarer

Postat av: MAMMA

Publicerad 2010-10-28 13:53:08

HEJ MIN KÄRA DOTTER!!



DET LÅTER JU HELT UNDERBART ATT LILLA OLIVER SOVER GOTT PÅ NÄTTERNA.



OCH,JA, NU BÖRJAR DU BLI GAMMAL :)



JAG TYCKER DET VAR JÄTTE SNÄLLT AV JANET ATT ORDNA EN SÅN FIN PRESENT TILL DIG, JAG VET JU VAD DET VAR.



MEN NI FÅR SKÖTA OM ER NU. PUSSA OLIVER FRÅN MORMOR.



ÄLSKAR ER OCH SAKNAR ER.



PUSS MAMMA.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela