jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Nu är det fart på lillkillen :)

Publicerad 2010-10-17 13:02:43 i Allmänt,

Jajemen, nu har börjat bli riktigt rörlig. han ålar sig runt på golvet så lämnar man han på ett ställe så är han på ett annat några minuter senare. Han kommer nog börja krypa snart också, han har börjat ställa sig på knäna och gungar liksom. Kommer ihåg susanne och comp de gjorde så innan de började krypa. Som tur är så är det rätt barnsäkert här i huset så man behöver inte börja röja undan saker för honom. Tror dock Callum kan bli sur när oliver tar hans saker hi hi hi men det kommer nog allt bli bra.
Igår var vi på kalas för Karens dotter Emma som fyllde 2 år, himla trevligt. Var hemma vid halv 8 på kvällen och Oliver var riktigt trött efter allt stoj så han slocknade vid 8 som en stock. Sen var det ett glas vin för mig och jag var helt sänkt. Skulle på fest för en kompis men jag var helt färdig vid halv 10 så det vart att hoppa i pyjamasen istället och slängde mig i soffan. Det är ju nästa helg partaj så jag tar den kvällen istället.
Japp så man blir 1 år äldre igen :( Hade dock glömt bort att det var min födelsedag snart ha ha ha det här året har gått så fort, känns som inte allt för länge sedan som jag hade fmailj och vänner här för min 30-års dag. Men jösses, det är 1 helt år sedan. Tiden flyger verkligen speciellt känns det som att tiden går fortare nu när man har en liten. Veckorna bara flyger fram och helt plötsligt är det en ny vecka. Svårt att hinna med nästan.

Det verkar ljusna i vilket fall med allt jag håller på att planera och fokusera på. Får se på torsdag hur det verkligen ser ut med saker och sedan så kan man slappna av helt och hållet med det. Sedna är det dags för det slutliga beslutet........ japp, som sagt jag har en plan och nu verkar det som att det känns som det är en bra plan med ett slutligt mål. Jag skrev ju som sagt förut att det vore himla kul att fira jul med moster med familj. Och det vore verkligen skoj, men om jag nu tar detta beslut i den tiden så blir det nog jul med "familjen" här. För att avsluta det hela så att säga och verkligen njuta! Så som sagt, jag meddelar så fort jag tagit det slutgiltiga och pratat med alla inblandande. 

kram på er alla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela