jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

härlig helg men fasen vad skönt det är över....

Publicerad 2010-11-22 14:03:15 i Allmänt,

Jajemen, vart endel att stå i över helgen, tog mig tiden att unna mig lite "jag" tid och gick vild. Träffade christina från Åre tiden i Dublin på torsdagskvällen, hon var här med sin klass så kunde ju inte träffa henne, var ju bara 9 år sedan ;) Kul kväll med stand up comedy. Gick lite vilse i dublin när jag skulle till bussen vid 11 på kvällen och stoppade 2 poliser för att fråga vägen ha ha ha ha väldigt händelserikt!
Fredagen tog jag igen lite tid med 2 vänner och skulle ta "några lugna drinkar" sluta med nattklubb och shots...... mådde pyton på lördagen hela dagen men men, på med spacklet igen och klänningen för det var ju bröllops firande för Krystle och marcin som gifte sig i polen förra helgen, eftersom jag inte kunde gå på det så vart det firande på lördagen här istället. Lugnare kväll än fredagen med fortfarande väldigt sent i säng så jag var GRYMT trött på söndagen..... och då på den kvällen äta på restaurang för att fira Doreen som fyllt år och sedan masa sig till jobbet...... Kan säga att äta 3-rätters efter en helg av alcohol och sedan gå och jobba är INGEN BRA IDÈ!!!! Men men, jag tog mig igenom det och kommit fram till att jag är för gammal/en mamma/och för pank för att göra sådana här galejer..... så det var en helg att minnas och inte göra om ;)
janet var gudomlig och tog hand om Oliver åt mig på mornarna så jag sov till 10 båda dagarna, HELT underbart!!! Tack gumman, du är bästa Husband :)
Planerna går nu bra, 5 veckor och räknar.... ska börja packa denna vecka och göra i ordning allt, lika bra att skicka sakerna i god tid så det finns där när jag är där och om något går tokigt så är jag ju här att ordna upp det. Fått ett bra pris av ett företag så jag är dunder nöjd!
Efter helgens galej så vart ju spar kontot lite mindre.... *skäms* men jobbar några timmar till på puben så det blir att spara allt det.... slut på att spendera pengar helt enkelt och tajta till kassan... annars blir det tokigt när jag flyttar... Men det ser bra ut än så länge i vilket falllen är snart här... ca 34 dagar :)... Ska bli himla mysigt måste jag säga, ser fram emot det otroligt mycket!

Nu ska jag slappa lite i soffan, åh ja, helt klart en pyjamas dag idag :)
Ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela