jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

det rullar på....

Publicerad 2010-11-16 16:39:19 i Allmänt,

Länge sedan igen jag skrev. Mycket att dona och pula med inför allt som ska ske om 6 veckor på dagen :) Längtar som attan samtidigt som det är väldigt skrämmande. Men som en vis och snäll person sa till mig för några månader sedan, jag klarar allt bara jag vill :) Och jag tror faktiskt att det kommer bli bra...... Visst saknaden efter personer här kommer vara enorm och tankarna att "gjorde jag rätt" kommer vara där. men som jag sagt, så ofta jag kan så blir det att komma över igen på besök....

Lillkillen sätter sig nu upp helt på engen hand, babblar i 140 och flinar konstant, måste säga jag har en otroligt snäll son som så gott som alltid är glad :) Vet inte vad jag gjort bra i livet för att förtjäna honom...... Han är underbar!

Nu är det dags för matning så det vart ett kort inlägg.
Ta hand om varandra där hemma!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela