jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Det rullar på fortare nu

Publicerad 2010-11-26 17:24:30 i Allmänt,

Inte långt kvar nu... bara några veckor. Jösses tiden går så fort. Skrämmande samtidigt som jag längtar som sjutton. Fick samtal idag som gjorde mig lite skakis men har börjat ta tag i det nu också så förhoppningsvis på måndag så kan det bli utrett.... Mmmm jag skakar nästan när jag tänker på det, bara att svara i telefonen för att ta tag i det gjorde att hjärtat hoppade till extra.... usch jag kommer inte se framemot det mötet men det måste bli gjort. Jag har inte gjort något fel alls, vad jag känner och vet, utan det är andra personen i fråga som måste tänka till och inse vad den gjort.... och göra för att saker och ting ska bli så lätt som möjligt. Så snälla ni där ute som läser här, håll alla tummar och tår ni kan för mig på måndag PLEASE!!!!!

Annars då, inte mycket, planerar, tänker, räknar etc etc för att saker och ting ska bli klart och i ordning snabbt och enkelt på bästa sätt..... bara att hoppas och be att det blir det också..... Jag gör mitt bästa och som det verkar så ser det bra ut än så länge.... Bara att hoppas det blir så också!
Kram på er

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-11-27 21:27:42

DU ÄR SAKNAD!!!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela