jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

vamrt och härligt!

Publicerad 2010-05-21 10:26:22 i Allmänt,

Känns som man är utomlands i ett varmt land nu, det är så varmt och kvavt. 23 grader igår och solen sken bakom molnen, tittade fram ibland då och då. Det kändes verkligen som man var i typ spanien, det är ju så himla kvavt här och fuktigt så det blir en annan värme liksom. Lillgrabben fick ha shorts på sig och strumpor såklart, men på kvälls kvisten var jag tvungen att ha han i västen bara för han var så varm. Sovit utan filt inatt, mitt rum är 21 grader nu och han/vi är ju vana vid 16-17 grader....
Helt underbart att kunna gå ut utan jacka eller jumper :)

Idag är det 4 veckor kvar till semestern... LÄNGTAR massor. Lite nervöst med flygen bara då de säger att detta ask moln kommer gå fram och tillbaka de näramste 12 månaderna, så det kan alltid hända att flyget blir inställt då.... Vi har sagt att i så fall slänger vi in allt i bilen och kör över till frankrike :)

Fick tillbaka papper från irländska försäkrings kassan, måste skicka in fler papper till dom för att få ensamstående bidrag..... de är sådana jobbiga sk***r..... de vill alltid ha mer och mer papper, allt för att skjuta på att ge en lite pengar. Det är inte ens mycket jag ber om utan bara så jag klarar mig när mamma pengen är slut!! Så får skicka iväg det idag, om jag kan få Janet att skriva ut lönepapper till mig idag, så det kan bli hanterat fort!

Nu vakna killen, bäst ta han innan han väcker hela huset :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela