jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Trodde det fint idag skulle bli

Publicerad 2010-05-17 12:35:00 i Allmänt,

jaha, så vakna man som vanligt i morse och det var klar blå himmel och strålande sol. Men så gick man ut 2 timmar senare och det var moln överallt...... De säger det ska bli strålande väder kommande men men, får väl se med det eftersom det alltid regnar här :)

Oliver växer så det knakar. har igår insett att hans nyfödd kläder är för smått, så nu är det storlek 56 som gäller ;) Och jösses, inatt sov han från 21.30-03.45!!!!! Jag var helt chockad!!! Helt underbart måste jag säga! Och sedan vaknade han vid 07.30!! Måste säga jag mår så himla mycket bättre när jag får sova flera timmar. hade en enorm huvudvärk hela dagen igår, nästan som migrän. helt hemskt och det hjälpte inte med huvudvärkstabletter heller!!
Hösnuvan visar sig nu också otroligt mycket, näsan rinner konstant. och på apoteket här säger de man inte kan ta ngt för det då jag ammar..... bara att rida ut det med massa servetter helt enkelt!!!

Kollade på flyg igår för resan hem till sverige i augusti. Ser faktiskt bra ut måste jag säga. Så ska ner på stan idag och ladda kortet så jag kan boka det idag. Ser ut som jag åker till borås/ulricehamn den 28:e juli och tillbaka den 30:e augusti. Förhoppningsvis har inte priserna förändrats sedan igår!!! Håll tummarna!!!!

Annars då, åker på semester till bulgarien den 17:e juni som sagt, l'ngtar som attan! Och nu kan jag slappna av lite med cash för den resan då jag får pengar bakdaterat från Olivers underhåll. Så nu får jag så han och jag kan slappna av under semestern. Sen är ju Bulgarien så himla billigt så det ska inte bli så farligt heller!!

Nu är det nog dags för att ta tag i att göra i ordning mig så man kan gå utanför dörren idag.

kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela