jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Nu är jag ensam igen :(

Publicerad 2010-05-06 15:08:13 i Allmänt,

Japp så kom de iväg idag med flyget i vilket fall. Flygplatsen öppnade vid 4 i morse igen och alla flyg rullar på igen så mamma och Per åkte hem idag, OTROLIGT trist! Trodde faktiskt inte att jag skulle säga det, men jag önskar de inte åkt! Trodde jag skulle vara "less" på sällskap efter 1 vecka men icke då. Det har varit så skönt att ha dom här, sådan avlastning och hjälp jag fått. Fått sova 3 nätter igenom utan att bli väckt. Vaknade bara tidig morgon av att jag hörde honom men somnade om 2 av 3 nätter. Att kunna ta ett bad i lugn och ro var helt underbart, var såååååå avslappnad efter. Var ute på galej 1 kväll och träffade vänner och bekanta igen, kul kul. Kunna äta i lugn och ro, få maten serverad åt en :) Ja jösses, jag förstår verkligen fok som stananr kvar i mindre bra förhållande för att i vilket fall vara 2 med en liten! Men men, jag visste vad jag gav mig in på innan, men jösses det är tufft!

Fick frågan i söndags när jag var ute om jag inte träffat någon ny ännu..... NÄR SKA JAG HINNA MED DET?!?!?!?!?! Nej sedan känner jag att den ända karl i mitt liv är min lilla son Oliver. Han är mitt allt och jag har varken tid eller lust att träffa någon ny. Visst känner jag en enorm saknad efter en kram, bli omkramad..... men det är faktiskt allt! Så visst, dyker Mr. Drömprins upp så säger jag ju inte nej direkt ;) Men inte något jag letar efter direkt!

Så nu är allt tillbaka till vardag igen, jag sitter här hemma själv och lillen sover (så skönt) Janet är i england med Callum och hennes mamma på en begravning. Pat jobbar till 5 och Eoghan är i college...... tvätten är vikt, flaskorna i ordning gjorda.... Duscha.... hmmm jag gör det ikväll innan jag lägger mig. Slappa lite då kanske ;)

Kram på er alla, saknar er!
Mamma och Per, Tack så hemskt mycket för all hjälp under tiden ni var här. var verkligen välbehövligt och jag var på bristnings gränsen när ni kom. Ni har gjort dunder för mig och min son! Tack för allt!!!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-05-08 17:13:49

Hej min Kära dotter!!



Tack för en helt underbar vecka med dig och Oliver. Vi har haft det så bra hos er, och vi har haft det så trevligt med alla utflyker som vi har gjort. Det var väldigt fint att få se lite denna gång som vi var på Irland.



Och det har varit så roligt att få ta hand om Oliver på dagarna o nätter. Det var ju inte igår precis som man hade hand om en liten beis,haha. Nu är ju ni stora barn.



Och jag ser fram emot när du och Oliver ska komma hem i sommar, då har det säkert hänt mycket när det gäller Oliver.



Du får sköta om dig nu och lilla Oliver, och ta hand om er. Är det något så är det bara och ringa,det vet du.



Saknar er. Puss o Kram mamma och Per.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela