jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Jaha då har man varit på kyrkmöte....

Publicerad 2010-05-25 23:03:13 i Allmänt,

Japp, kör ju ett mini dop här på irland för Oliver då jag känner att jag vill att han ska ha så mycket som möjligt med irland eftersom han är född här och det kommer alltid vara en stor del av mitt liv vare sig jag bor här eller i sverige. Så dopet här blir den 18 juli. Hade möte i kyrkan idag som man tydligen måste gå på här för att gå igenom vad dop är och vad man gör. Lite annorlunda mot sverige men inte mycket, trevlig nunna var det också. Tydligen komemr prästen hem till mig innan dopet för att säga hej och gå igenom dopet och få lite hum om oss som peroner. intressant måste jag säga ;)

Solen har skinit idag också, lite kallare dock då det var en vind men helt ok att promenera i, i vilket fall.

Paul kom inte på mötet, han skulle det men så ringde han 2 timmar innan och sa att han inte kunde få någon att jobba hans sista timme.... hmmmmmm.... han kunde inte sagt det tidigare???? Nåja, detta blir intressant, han vill ses nästa vecka på onsdag då han är tillbaka från rumäninen (hans bror ska gifta sig) och gå igenom saker och ting.... intressant helt enkelt. Han kan ju säga vad han har i tanke men sen får vi se vad som händer med det......

Längtar tills Heidi och comp kommer. De kommer den 10-13 juni, ska bli så himla kul!!! har fixat boende åt dom inne hos grannen som hyr ut rum också, helt glömt det!!!! Så det kunde ju inte bli närmare för dom att bo :) Ska bli dunder!

Bror Jocke och famillj hjälper mig massor med att organisera saker och ting, tackar så otroligt mycket för det!!!
Mamma har varit enormt hjälpsam också, hon får en del att göra ;)

I sommar får jag förhoppningsvis träffa släkten, hela bunten på dopet. Inbjudningar kommer skickas ut inom snar framtiden, hoppas de kan komma!!!

Kram på er alla, nu är det sov dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela