jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Solen skiner och jag sitter inne....

Publicerad 2010-03-05 15:48:49 i Allmänt,

Japp, har int i ryggen idag men det kan jag bara skylla mig sjalv for. Stadade ur bilen igar ordentligt, tror den inte varit s aren pa insidan sedan den koptes ;) Men josses det behovdes verkligen efter callum kastat runt chips/godis och mjolk i baksatet och janet slangt runt alla sina saker och papper.... tog drygt 1 1/2 timme men nu ar den ren, tnakte aka och tvatta den idag pa utsidan men jag har alldeles for ont och kanner att jag behover verkligen packa vaskan for sjukhuset (nej inte gjort det annu).

Igar var jag till Cellbridge, en stad 30 minuter fran har) och tog graviditets kort.... blir svart vita kort pa mig och magen och sedan nar bebben ar fodd sa ska jag tillbaka och ta likadana kort pa bebben och sedan bebben och mig sjalv tillsammans. Jag fick gratis fotografering via en websida sa forsta ar gratis, sedan betalar jag bara for den andra omgangen och de kort jag vill ha. Ska bli kul att se slutresultatet.
Gick pa bio igar kvall med James murphy, himla trevligt. Inte en sa jattebra film men ok. Den hette "only bones" och hade Mark Whalberg i huvudrollen, mums mums ;) Men lite langtrakig film maste jag saga......

Idag skiner solen som sagt, igar var det likdant. Gick utan jacka och det var sa harligt!!! Ska idag packa vaskan till sjukan, haller pa och tvattar alla bebis klader/filra och handdukar sa det ar gjort. Har hort att man ska gora det innan man anvander dom sa de ar mjuka for bebben.

Melinda, jag komemr ha massa bebis klader till din nyfodda ;) Har fatt sa mycket vastar odyl for nyfodda bebisar!!! Sa jag lovar att sa fort jag anvant dom och bebben vaxt ur dom sa skickar jag dom till dig!!!

Hade ju som sagt en surprise babyshower i sondags, himla mysigt. Har organiserat mitt rum lite mera nu med vart jag har sakerna, vill ju gora det sa smidigt som mojligt nar det galler blojbyten etc. Det anda jag behover kopa nu ar brostinlagg, hygien artiklar for efter fodsel, vaska till bebben, sma amnings handdukar... Sen kan den lille fa komma :)

Hoppas ni alla i sverige mar bra, tanker pa er massor!
Kram kram

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-03-07 13:54:02

Hej min kära dotter!!



Snart är det dags för dig att föda ditt lill underverk till världen. Jag längtar massor nu ska du veta till den lilla kommer.



Jag vet att du har varit med på Caspers födelse,men det är en helt annan sak att föda själv. Jag tycker att du ska ta all smärtlindring som du kan få, för det kommer att bli tufft annars för dig.



Och jag hoppas att jag snart kan komma till dig när den lilla är född, för jag ser verkligen fram emot att få se den lilla sen. Men som sagt,jag tror fortfarande att det blir en liten kille.



Jag hoppas att du har packat väskan nu iallafall, för det är ju dags för det.



Men du får sköta om dig nu så hörs vi.

Älskar dig. Puss Mamma!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela