jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Solen skiner fortfarande :)

Publicerad 2010-03-09 16:12:36 i Allmänt,

Jaha, så var det tisdag idag och kanske dags att ta sig utnaför dessa dörrar.... Var inne hela dagen igår och gjorde inte mycket. Ciara kom förbi med hennes 2 grabbar och hade med sig en drös med vita kläder för nyfödd och 0-3 månaders bebis. Jag har så mycket kläder nu för nyfödd och 0-3 månader att jag kommer inte behöva tvätta:) Men ska absolut inte klaga, hellre för mycket än för lite helt klart! Sen hade hon med sig liggdelen till vagnen också, hon kommer komma med resten av vagnen när bebben är född då hon använder den lite fortfarande. Hon har en dubblevagn till grabbarna men hon tycker den är lite bökig.
Sedan sade hon att hon kommer dock behöva den tillbaka om ca 1 år ;) Hon och Dermot ska nämligen pröva för en till bebis om ca 1 år eller så!
Så jag vart ju lite kluven ska jag säga...... Eftersom mina tankar finns lite på att åka hem till sverige igen inom en framtid inte allt för långt borta så kommer jag nu också behöva spara till en vagn..... Visst ingen akut situation, men skulle kännas bra skönt att kunna köpa en egen vagn..... Så det blir till att spara som attan!!!!

Annars då, inte mycket... Ska till läkaren på kontroll imorgon och se hur allt står till. Har ju fortfarande lite krämpor här och var vilket ärnormalt. men jösses vad less jag börjar bli nu. Det R 2 veckor kvar till beräknat datum och enligt min vanliga "tur" så kommer jag säkert gå över....... usch usch, börjar verklligen känna att nu får det vara nog (ovanligt va för blivande mammor) Börjar känna mig riktigt otymplig, fötter och händer börjat svullna så ringarna har nu åkt av och fötterna är obekväma...... Allting börjar bli obekvämt att ha på sig..... USCH!!!!! Ha ha ha nu vet jag vad alla menar med att sista vekcorna är värst!

Tänkte lägga in bilder men har ingen ork just nu. Ska väl försöka ta på mig ngt vettigt och vagga ner på stan och vräka i mig en glass ;) Förtjänar jag nu tycker jag!!!

Hoppas ni alla därhemma mår bra!
Krma på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela